Liseyi kolej de okusun hiç değilse okulda ne yaptığından haberiniz olur . Özel de derse girmediğinde sizi ararlar ama devlette girmediğinde aramazlar umurlarında bile olmaz başarılı olmuş başarısız olmuş devlet okulunda kimsenin umrunda olmaz . Devlet okulunda çok iyi arkadaş ortamı vardır ve derse çalışmanızı engellerler ( sürekli o ortamı tercih ettiğinden ) .Bende yaklaşık o puanlarda şehrin en iyi 3. devlet okulunda okudum ve lise deki ortamı daha iyi bulduğumdan derslere çalışmadım , lise = gelecek . Lise de matematiğin zayıfsa ömür boyu işkencesini çekiyorsun her girdiğin sınavda lise konuları soruluyor o yüzden gelecek için iyi bir lise eğitimi gerekiyor . Tabi iş maddiyat da bitiyor .Maddi imkanınız varsa koleje yazdırın ama iyi araştırıp yazdırın çünkü ucuz olsun kolej olsun mantığı ile ilerlerseniz o kolejlerinde devlet lisesinden farkı yoktur .