merhabalar arkadaşlar,
sitemde iletişim bölümünde bilgi amaçlı kullanıcılara <form> hazırladım ve bu form'u veritabına yazdırıyorum ve admin panelinde görüntüleniyor. sürekli admin paneline giremediğim için anında cevap vermek zor oluyor tabi ki. <form> kodunda e-mail ekleyip gönderiyorduk ama hem veritabınına yazdırıp, hemde veritabınına yazdırmadan önce e-posta olarak içeriği direk göndermesini istiyorum. bu konuda hakkında yardımcı olabilir misiniz?

<form action="xx.php" method="POST" role="form" class="contactForm">
                <div class="form-group">
                  <input type="text" class="form-control" name="adsoyad" placeholder="Ad Soyad" required>
                  <div class="validation"></div>
                </div>
                <div class="form-group">
                  <input type="tel" class="form-control" name="telefon" placeholder="telefon numarası (örn: 550 xxx xx xx)" required>
                  <div class="validation"></div>
                </div>
                <div class="form-group">
                  <textarea class="form-control" name="mesaj" placeholder="Mesajınızı yazın" required></textarea>
                  <div class="validation"></div>
                </div>
                <div class="text-center"><button type="submit" name="form" >Gönder</button></div>
              </form>