Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba biz mecburiyetten geçiş yaptık daha çok başımıza dert aldık mecbur değilseniz özelliklede ciro bahsettiğiniz gibi ise bence hiç bu baş ağırısına girmeyin derim şahsi düşüncem saygılar.
Nasıl dertler ile uğraştınız, biraz bahsedebilir misiniz.