Merhabalar,
Şahıs şirketini limited çevirmek ne kadar mantıklı olur. Muhasebecimizi de değiştireceğiz. O yüzden sormak yerine burada öncesinden sormak istedim. Ona göre yeni muhasebe ile farklı hesaba göre konuşacağım.
Şu an zorunlu geçmemiz gereken bir ciromuz yok. Sadece prestij ve marka değeri için düşünüyoruz.
Her iki şekilde de şirketini kullanmış varsa artılarını eksilerini paylaşabilirse sevinirim.
Avantajlar:- Prestij: Daha güvenilir ve profesyonel bir imaj.
- Sınırlı Sorumluluk: Kişisel mal varlığınız iş borçlarından korunur.
- Yatırımcı Çekme: Yatırımcılar ve ortaklar için daha cazip.
Dezavantajlar:- Kurulum ve İşletme Maliyetleri: Daha yüksek maliyetler.
- Daha Fazla Bürokrasi: Daha fazla evrak işi ve yasal gereklilikler.
- Vergilendirme: Vergi oranları ve muhasebe işlemleri daha karmaşık olabilir.
Bu bilgileri muhasebecinizle değerlendirdikten sonra karar verebilirsiniz dost.