Merhabalar,

Şahıs şirketini limited çevirmek ne kadar mantıklı olur. Muhasebecimizi de değiştireceğiz. O yüzden sormak yerine burada öncesinden sormak istedim. Ona göre yeni muhasebe ile farklı hesaba göre konuşacağım.

Şu an zorunlu geçmemiz gereken bir ciromuz yok. Sadece prestij ve marka değeri için düşünüyoruz.

Her iki şekilde de şirketini kullanmış varsa artılarını eksilerini paylaşabilirse sevinirim.