DOS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Undervolt haricin de overclock'ta denedim 100° sıcaklıklara da ulaştım bench skorlarına baktım uçurum bir artış fark olmadığını görünce en stabil serin ve soğuk undervolt ayarlarına gittim sizin işlemci de güzel fakat 65W(TDP) ile çalışıyor i7 14nesiller 350-400W'a kadar yeterli soğutma mevcutsa elektrik çekebiliyor çektim ve gördüm de fakat ISI gerçekten çok yükseliyor bilgisayarı o kadar yormanın sıcak kullanmanın da hiçbir artısı yok gözüm de daha serin biraz daha düşük skorlarla daha stabil rahat çalışsın uzun ömürlü olsun kafasındayım her zaman
Başyapıt…..