Merhaba bir arkadaş ile anlaşma sağlandı eğer akşam yapamazsa yeni konu veya konuyu düzenlerim suanlik LÜTFEN PMDEN VEYA BAŞKA BİR YERDEN YAZMAYIN ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER