İki adet 20 binlik modelden aldım, bugün elime ulaştı. Öncelikle ikisinin de kutusu ezik ve köşeleri yırtılmış vaziyette geldi. Hasarlı kutulu ürünleri elden çıkarmak adına yapılmış bir kampanya olabilir. Neyse üründe bir hasar gözükmüyor ancak;
Giriş/çıkış değerleri aynı olan ve 3 yıldır kullandığım farklı marka bir powerbank telefonumu 20 dakikada %5-6 şarj ederken, bu powerbank yalnızca %2 şarj edebildi. Buna karşılık powerbankin kendi şarjı %3 azaldı. Yani powerbankten ~600 mah eksilirken, telefonum yalnızca ~90 mah artış oldu (Bu hesaplama ne kadar doğru olur bilmiyorum). Tabi ki prize takılı gibi bir performans beklemiyoruz ama 20 dakikada yalnızca %2 şarj edebilmesi biraz üzücü oldu.
Henüz ilk deneyimim. İlerleyen süreçte performansı artar umarım da memnun kalırız