Merhaba, Tüm forum üyelerine kolay gelsin.

19-07-2024, 16:59:36 Açılan konu üzerinde @REEGAZ; iki üye arasında anlaşmalı ticaret olduğunu düşündüğü bir rapor geldi. İletilen rapor tarafımızca incelendi.

Sonuç
@Priv8; üyesinin ilettiği kanıtlar doğrultusunda ben @TPKmedya ve üst yönetimin incelediği kanıtlarda @Priv8; ve @kzlsnn; aralarında anlaşmalı bir ticaretin olmadığı kanısına vardık. İki üye arasında R10 kurallarına göre ticarette bulunmuşlardır.

@REEGAZ; Kanı doğrusunda kullanıcılardan özür talebinde bulunacağını belirtmiştin.

Lütfen konun uzamaması adına iki tarafında saygı ve olgunluk bekleyerek konuyu tekrar aktif ettim. Lütfen birbirimizi kırmadan konuşma yapalım. İki taraf içinde şimdiden teşekkür ederim.