Cocukta okuma istegi var ama hani derler ya kapasite meselesi diye.7 ve 8.sinifta ogretmenleri olsun kendisi olsun cok emek verdi.Sabah 8 de okula gidip gece 9 da eve geldi.Hep bi sinav maratonu icindeydi.Ben çabasini gayretini gordum ama sanirim ogrenme bilgi alma kapasitesi bukadardi.7.sinifta koleje girmesine ragmen Ilk okuldan itibaren kolejden yetisenlerin arasinda fazla ezilmedi siritmadi.Temel den egitim alanlar aldi basini gitti zaten.Simdiki surecte univ.oncesi lise temeli saglam olsun yabanci dil egitim agirlikli biraz oradan destek alsin bu ruzgarla uni.sinavinda belki iyi puan alabilir dusuncesindeyim.