Eğer ki çocukta okuma isteği varsa her yerde okur. Ben ilkokuldan bu yana özel düşünüyordum tabanı kuvvetli olsun diye. Fakat o kadar çok uyardılar ki; ilkokulu devlette ortaokul devlette 7 ve 8 de dershaneye gönderdim. Derslerinde başarılı ama okul kalitesi biraz düşüktü. Ayrıca aşırı stres yaptı sınava girerkek 414 puan aldı. Kısmet değilmiş yerel yerleştirmede ilk tercihimiz tuttu. Özel okullar %65 burs veriyor ama yine göndermeyeceğim bırakın bence okuyan çocuk her yerde okuyor.