Bir basit tabir var büyüklerimiz hep öyle demişti bende büyüyünce ve hatta oğlum olunca anladım.
Çocuk okuyacaksa köyde okulsuz yerde bile kendini geliştirir. Önemli olan çocuğun içinde ki istek ve ailenin onu teşfik etmesi.
Çocuğumuz isteği çok önemli.