bizim evin yakınında bu tarz salaş kebapçı var. ustaları Antepli ve lezzetli yapıyorlar. Adana - Urfa Dürüm 90TL diye tabela yaptırmış arada yiyorum lezzetli ama doyurucu değil. arkadaşla gittiğimizde 3 tane dürüm alıp 1 tanesini ortadan bölüp 1,5 dürüm yiyoruz. dükkanın önünde belki 10 tane motosiklet var her yerden telefonla sipariş alıyorlar.