Şükür evim var ve şuan 2.5m aracım var . ( Bunu bir üstünlük olarak görmüyorum size fikir vereceğim ) 32 yaşındayım.

Bunları yapmak öyle kolay olmadı hocam. Size önerim paranız yüksek değilse de alabileceğin bir aracı al ve yükselterek git. Bana şuan sıfırdan bunları al dersen alamam öyle ....' de yok bende açıkçası. Ancak 3-4 araba değiştim ve şuan buna biniyorum. Yani hafif hafif üstüne koya koya çıkarsın. Emin ol hiç olmamasından daha iyi .. Şahsi önerim de şu ; Borca girmeden hiçbir şeye sahip olamadım. Borç olmadan deli gibi harcıyor insan ancak borcu olduğunda harcamalarını kısıyor , farklı yere ödeme yaptığında bile kendine kızıyor. Bu yüzden borca girmeni öneririm.