Bir yer kazanmadıysanız diploma puanı kırılmaz hocam. Kırılsa bile yarı yarıya kırar 10 puan değil. Elbette Ösym'nin hata yapma potansiyeli var o yüzden itiraz süreci var. Hata olduğundan eminseniz mutlaka itiraz edin.