Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
duysun daha iyi olabilir bilsin biraz saçma gibi duruyor
yunus6547 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
İlçe adi-Duysun daha iyi.bununla ilgili açılan çok sayfada var instada.bence mutlaka bu olmali.
şimdi baktım duysunu da almışlar üzdü 😂