Ikas tarzı sistemler bence kolaylık. Her şey hazır sonuçta. WC kullandığım 2-3 e-ticaret sitem var. Nihai amaç müşterinin kolay alışveriş yapması. Bunu artık her sistem sağlıyor. Ikas'ta yapabileceğiniz her şeyi WC'de de yaparsınız ama uğraştırır ve performansı düşürür. Tabi bu farkı yine müşteri pek fark edemez. Yani ben her zaman şuna inanıyorum, %90 müşteri altyapınızın ne olduğu ile ilgilenmiyor. Siteye girsin, alışveriş yapsın ve çıksın. Sonuçta sosyal medya değiliz, sitemizde saatlerini harcamayacaklar. Altyapı fark etmeksizin iyi bir UI/UX'e sahipseniz çok detaylı düşünmeye gerek yok. Konu reklam bütçesinde. Ufak projelerde Ikas tarzı yazılımlara verilecek para yerine reklam verin. Yüksek cirolu projelerde bence o yazılımlar daha mantıklı. Kargo için geliverio'yu inceleyebilirsiniz. Paytr, vallet, iyzico gibi sanal poslar arasından düşük komisyon veren herhangi birini tercih edebilirsiniz.