Lafı uzatmadan dalayım bayadır uzak kaldığım için bilgi eksikliği var. Yardımlarınızı rica ederim. Yanıtlarınız bana yol gösterecektir.

1- Yazılım Opencart mı? WC mi ? İkiside değilse ne ve niye?
WC hep kullanmak istemişimdir ama sizcede tercih edilir mi?

2- Ürün mobilya olacak doğal olarak büyük ve ağır ürünler. Kargo için nası bi yol izlemeliyim. Shipentgre gibi yerel kargo yazılımları var mı varsa hangisi ?

3- Pos olarak paytr bilirim daha yeni az komisyonlu bir firma var mıdır?

4- ikas vs gibi sistemlerden oldum olası tırsmışımdır. Sizce iş kolaylığı açısından tercih edilmelimi. Yoksa baştan herşeyi ile uğraş ilerde kafan rahat eder mi dersiniz. Sonuçta bi girdik mi ordan çıkması biraz fszla zahmetli olur diye hep düşündüm. Sizcede öyle mi?