ELEMENTOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar
Hangi cache eklentisibi kullanıyorsunuz acaba?
Hocam litespeed cache kullanıyordum fakat pek etkisi yok diye kaldırdım.