Bir polis bir insanı neden vurur ? Elinde kesici alet varsa veya ateşli bir silah varsa değil mi ?

Saldırgan bir köpeğin elinde silah olmayacağı için silahı dişleridir birine saldırıyorsa aynı şekilde vurulması gerekmektedir. Ben eline sağlık diyorum.