Merhaba, ben eticaret yapıyorum vergi mükellefiyim. Ama dijitale de adım atacağım adsense, admob veya herhangi yayıncı sitelerinden de kazançlarım olacağını varsayıyorum. Bunun için harici dijital vergiye otomatik vergilendirilmesi çin ayrı hesap mı açacağız yoksa normal vergilendirmesini mi yapacağım. Çünkü kendi mali müşavirim bana, sen artık vergi mükellefisin dijitalden de kazansan eticaret sitende kazansan hepsini aynı yerden keseceksin diyor. İstisnayı ayrı açamıyormuşuz, bu konuda doğru bilgi nedir arkadaşlar?