kadını da vursaydı diyenler var, nutkum tutuluyor gerçekten.

iki tarafın da savundugu şeyde samimi oldugunu düşünmüyorıum.

birileri var güya hayvan canını savunurken, insan canını hiçe sayıyor.

diğer tarafta da güya insan canını savunuyor ama, o kadını da vurun diyecek kadar fanatikliği gözünü kör etmiş.

ben toplumun ne cocuk canını, ne hayvan canını düşündügünü sanmıyorum. herkes her zamanki gibi fanatiklik peşinde, taraf olma peşinde.

komik