m_kycn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Polisin dışında sağdaki adamda mı ateş açıyor yoksa ben mi yanlış gördüm? Sokak hayvanlarının çoğunluklu olduğu ilçelerde güvenlik güçlerine bunun gibi durumlara müdahale edebilmeleri için sakinleştirici iğne atan ufak bir tabanca verilmesi daha iyi olur bence çünkü haklı bir sebeple de olsa halka açık bir yerde kontrolsüz bir biçimde ateş açıyor. Biraz talihsizlik ile işin sonu çok kötü yerlere gidebilirdi. Umarım köpeğin saldırdığı insanlarda kalıcı bir hasar yoktur.
Biri konuya yazmış ısırdığı kişiler polismiş heralde. Hocam çoğunluk heryerde var olmayan yer yok denecek kadar azdır. Ama iğne dediğiniz olay polislere verilmez diye düşünüyorum. Verilirse bekçi polislere verilir. Normal polisler gezmediği için her zaman müdahele edemez diye düşünüyorum