buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


https://x.com/ajans_muhbir/status/18...415103858?s=46


Köpek sahibi vurma diyor. Gördüğüm kadar köpek pitbull ve ağızlığı yok şimdi polis burda ne yapsın? Yerde adamı parçalıyor tabikide vuracaktı izlemiyecek ya. Burda tepki verende olacaltır ama arkadaşlar böyle bir şey polis yapmasaydı o adam şuanda belki yaşamıyor olabilirdi
Polisin dışında sağdaki adamda mı ateş açıyor yoksa ben mi yanlış gördüm? Sokak hayvanlarının çoğunluklu olduğu ilçelerde güvenlik güçlerine bunun gibi durumlara müdahale edebilmeleri için sakinleştirici iğne atan ufak bir tabanca verilmesi daha iyi olur bence çünkü haklı bir sebeple de olsa halka açık bir yerde kontrolsüz bir biçimde ateş açıyor. Biraz talihsizlik ile işin sonu çok kötü yerlere gidebilirdi. Umarım köpeğin saldırdığı insanlarda kalıcı bir hasar yoktur.