Geçen sene borcumu kapatayım kafam rahat olsun diye aracımı sattım. 2 ay sonra keşke satmasaydım diye pişman oldum geri alamadım. Bu yıl yine araba aldım, geçen seneden 3 kat fazla borcum var, ama satmıyorum. Neden dersen tekrar alamam. Sende satıp tekrar alamayacaksan veya satıp tekrar borçla daha kötü veya benzeri bir araç alacaksan satma.