sadece hayvanlar öyle değil bunu da unutmayalım hocam dikkatli olun
İnsanada geçwrli hocam sırf hayvan için demiyorm
Hayvansever biriyim ama iyi oldu. Kadının da yargılanması lazım aslında da nerede o adalet sistemi ...
Hocam bizde seviyoruz tabiki ama gerçekten çok saldırmaya başladılar. Geçen motor kullanırken ayağımı ısırmaya çalışıyorlardı düşsem bir araba çarpsa nolucak
Son zamanlarda insan sevgisi olmayanlar hayvansever olmaya başladı
Her türlü polise soruşturma açılacak bu da farklı bir açıdan bakış haklı olsan bile soruşturma geçiriyorsun.
Amerikadaki polis haklarıyla aynı değil türk polisinin hakkı maalesef
akıl yok sonuçta hayvanlarda
Evet