Hocam arkadaşlarında dediği gibi garaj arabası olarak kullanmanızı öneririm. Fazla Kilometre yaptırmadan ömürlük binersiniz arabaya. Yarın bir gün işinizin gücünüzün ne olacağı da belirsiz. Şirket arabası altınızdan çekiliverirse yine araba ihtiyacınız elbet doğabilir.