dLiciouS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bekleyen neye göre bekleyin diyor bilmiyorum bayiden sıfır cupra leon aldım 1.5 full araçı zararına veriyorum satılmıyor. 100 bin tl düşük verdim diye düşünmeyin, bugün faize koysanız 1 ay sonra zaten o parayı alırsınız. Faiz'e karşıysanız diyanetin helal dediği katılım'da o civarlar da veriyor. Malın fiyatını HER ZAMAN ALICI BELİRLER satıcı değil hocam. Aracınız'a sadece o teklif geliyorsa piyasası odur.
Faizde kısa sürede kazanır uzun sürede kayıp edersiniz.