Gidip kağıt paraya yatırım yapılmaz, bunların da kendi enflasyonları var.
Altın, nasdaq sp500 bist100 gibi söyleseniz bir mantığa oturur fakat dolar ve euro alarak paranızı öldürmeyin. Hayır eurobond'larda eskisi gibi faiz vermiyor.