Merhabalar,
Köyde internet ve telefonun çekmesi için sürekli şu kenara koy bu kenara koy yapıyoruz. Köye gitmek istiyorum ancak işlerim internetten olduğu için çok az çekim olduğundan dolayı gidemiyorum.
Bunun için bir çözüm yolu var mı? Bilginiz var mı?