Merhabalar, 6 aylık bir sitemiz var. 2 gün önce sitemizi Odeaweb'den Hostinger'e taşıdık. NS güncellemelerini yaptık tamamen oturdu herhangi bir sorun yok. Ancak kendi laptoplarımızda modemi sıfırladıktan sonra Hostinger'deki siteyi açmaya başladı. şu an modemi sıfırlamadığımız laptopumuzda hala eski sunucudan siteyi açıyor. Eski sunucudan siteyi sildiğimizde 404 veriyor. Daha önce sitemize girenlerin hepsinde bu sorun oluşacak büyük ihtimal. Bu konuda ne yapabiliriz?