ArMa_07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz konuyu okumadan yazmak için yazıp geçmiş gibisiniz. Konu sahibini desteklemek icin yazmak için yazıp ama aslında zıt görüş bildirmissiniz.

Benim anladığım böyle

İroni yaptım hocam...