masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam reklamın neyini açamayacak ki. Zoraki iş yaptırdığımız o kadar belli ki valla her gün 7 8 sefer yazıyorum ne oldu reklam diye bir tanesine anca dönüyor o da kısa kısa cevap. 2 3 kelime diyalog kuramıyosun adamla cevap veriyor sonra yin yok ortada yani gerçekten gına geldi bu durumdan yazarken ben utanıyorum artık sormaya
İş zamanında sorunsuz bir şekilde teslim edilmemişse en iyisi para iadesi istemektir hocam, uğraşmaya değmez.