Bisny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yapamıyorlar demek ki, yapamıyorlarsa zorlamaya gerek yok, bu tarz konularda yer alan yorumlar sorunsuz olan işlemlerdir.
Valla hocam reklamın neyini açamayacak ki. Zoraki iş yaptırdığımız o kadar belli ki valla her gün 7 8 sefer yazıyorum ne oldu reklam diye bir tanesine anca dönüyor o da kısa kısa cevap. 2 3 kelime diyalog kuramıyosun adamla cevap veriyor sonra yin yok ortada yani gerçekten gına geldi bu durumdan yazarken ben utanıyorum artık sormaya