neoplan37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu forumda 0 ticareti olanla iş yaparken genelde çok düşünmüyorum, Hiç bir sorun yaşamadım. Ama 2 kurumsal plus üyesinden yediğim tokatı daha bu alemde kimseden yemedim. Uzun Lafın Kısası : Kurumsal Yazması Kurumsal Oldukları Anlamına Gelmiyor...
Hocam valla taktik şu. Süslü süslü konular. Yüzlerce olumlu tradeler kurumsal mesajlar.. İade garantileri ama işi aldıktan sonra artık ulaş ulaşabilirsen. Yoğunluk var hocam. Halledicem hocam yapıcam edicem hocam.