Ben konu içerisinde herhangi bir görüş belirtmedim hocam sadece verileri gösterdim. Türkiyede köpek sayısı verisini ve tahmini saldırı verisini paylaştım. Ayrıca diğer konu sahibinin aksine kaynakları da ekledim. Derdim siyasetin dürüstçe yapılması.
Ben o yorumu size yazmadım. Mesaj yazdığım kişinin mesajını alıntıladım zaten.