Bu forumda 0 ticareti olanla iş yaparken genelde çok düşünmüyorum, Hiç bir sorun yaşamadım. Ama 2 kurumsal plus üyesinden yediğim tokatı daha bu alemde kimseden yemedim. Uzun Lafın Kısası :
Kurumsal Yazması Kurumsal Oldukları Anlamına Gelmiyor...