Siz konuyu okumadan yazmak için yazıp geçmiş gibisiniz. Konu sahibini desteklemek icin yazmak için yazıp ama aslında zıt görüş bildirmissiniz.
Benim anladığım böyle
Ben konu içerisinde herhangi bir görüş belirtmedim hocam sadece verileri gösterdim. Türkiyede köpek sayısı verisini ve tahmini saldırı verisini paylaştım. Ayrıca diğer konu sahibinin aksine kaynakları da ekledim. Derdim siyasetin dürüstçe yapılması.