By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen ne hakla benim yorumumun ekran görüntüsünü alıp konu açarsın ? ve dahi yalancılıkla suçlarsın ?
kafana girsin diye bundan sonraki yorumumu büyük harflerle yazacağım.

5 sayfa yazı var. bak bakalım hangi yorum siyasi yorum içeriyor ?

senin kuyruk acın nerden de bakalım ?

r10 da birini konusunun ekran görüntüsünü almak suç değil. İsterseniz kategori moduna soralım @ademkilic; Ayrıca sizi yalancılıkla suçlamadım. Yalan veri verdiğinizi ve kaynak belirtmediğinizi söyledim. Eğer veriniz kaynağı varsa lütfen paylaşın. Çünkü Türkiye de 30 milyon başıboş köpek olduğuna dair bir veri yok ve bu söyleminiz yalan. Kuyruk acısı ? üslubunuzdan dolayı sizi engelliyorum