Ya arkadaşlar şu forumda yıllardır varım gerçekten bazı insanların rahatığına tahammül edemiyorum. Kurumsal üye diye güvenip iş verdiğim insanlar sürekli sıkıntı yapıyor.
- Kurumsal üye biriyle adwords reklamı için anlaştık. 1 ay olacak nerdeyse daha 3 gün aktif kalabildi reklam. Sürekli sorun çıkıyor oyalıyor reklamı yayına alacak 1 hafta oyalıor bugün yarın diye. Açtığı reklamdan da dönüş alamadık 1500 lira harcadı 5 kişi aramış. Anlaşmadan önce cevap veren adam şimdi zar zor yazıyor cevap vermiyor 2 3 kere üst üste yazmak zorunda kalıyoruz. Paragraf paragraf yazıyoruz eminim okumuyor bile. Anlaşmadan önce yok sektör analizi yok rakip analizi dedi ilk açtığında sektörle alakasız kelimeler girmiş reklama. Sonra yazınca çok yazıyosun oluyor darlıyoruz diye biz suçlu oluyoruz.
- Bir bot yapımı için anlaştığım kurumsal üye 6 aydır botu bitiremedi. Sürekli sorun çıktı. En son yaptım dedi vds de denedik olmadı sonra bot bozuldu dedi baştan yapıcam dedi. Sonra browse animation studio diye bir programda mause hareketlerini kaydeden bir bot yapmış. Bu olmaz dedim. Yok diğer türlü botlar banlanır bu gerçek kullanıcı gibi vs vs . Yaptığı bot saatte 20 30 işlem anca yapar. Böyle bişey için ben neden bot yaptırayım.
- Trade vericem sonunda birde yüzde 100 pozitif trade bunlar bakıyoruz herkes memnun bir bizde mi sorun var anlamadım ki ya.
Şimdi gidip o binlerce yorumlu süslü püslü konularına yazsak forum kuralları gereği silinecek. -Trade versek geri ödeme yaptıklarında silinecek. Şikayet konusu açsak ödeme geri yapılacak belki ama yine de konu silinecek çöpe taşınacak. Ama aylardır yaşadığımız mağduriyet boştan yere verdiğimiz parayla rezil olmamız sürekli yazıp arıtk yazmaktan utanacak hale gelmemiz falan boşa gidecek. Şurda wp mesajlarını göstersem nasıl sabretmişsin diye kafayı yersiniz ama adamlar rahat abi rahat.