Misafir; önecelikle merhaba bir sorun bir şikayet var ise rapor etmeniz durumunda gerekli işleri biz sağlarız. Bu tarz kullancılardan bilgiler almanız hoş bi durum değil gerekli işlemleri sağlayıp gerekli işlemler uygulanır birbirinizin zamanını bu şekilde çalmayınız.
Rapor ulaştı gerekli incelemleri yapıp karar verilip uygulanır.
@Priv8; konuyu uzatmamak adına sizlere pm üzerinden iletişime geçeceğim. İşlem tamamlanmış konuyu kapatıyorum.