Değerli moderatör ekibi.
Aranızda bulunduğum ve arka plandaki ilerin nasıl yürüdüğünü bizzat şahit oldum. Bu arada fedakarlığınız için ayrıca teşekkür ederim.
Kazakistandan Türkiye'ye uçuş saatim yaklaştı. 6 saat uçuş vs derken menlekete geç saatlerde varaxağım.
Lütfen bu konuyu araştırınız. Bu iki üye arasında anlaşmalı yanlış beyan olduğuna inanıyorum.
Şayet ben yanlış anladıysam, bunu bana lütfen bildirin ki özür dilyeyim. Aksi durumda hem konunun silinmesini hem ilgili üyelerin banlanmasını talep ve rica ediyorum.
Hiç kimse milleti koyun yerine koyamaz ve gücümüz yeten her bir platformdan bunu haykırmak bütün duyarlı vatandaşların başlıca görevlerindendir.
Kalın sağlıcakla ve Türkiye'mizde tekrar buluşmak dilerimle