Hakem moderatörlerdir.

Haksız olursam, sizden de, yazılımı güncelleyenden de ve bütün forumdan şüphelerimi dile getirdiğim için özür dileyeceğim.

Lütfen öncelikle konuda belirttiğiniz demo linki tekrar paylaşın. Linkin çalıştığını benim de görmem lazım. Belirttiğiniz link çalışmıyor çünkü. Ayrıca giderilen sorun için de linki paylaşın. Kontrol edelim demo ile mevcut arasında farkı. Dosyaların sunucudaki update derayları önemli.

Moderatörlerden ricam lütfen ben yanlış anladıysam bana bildirin ki özür konusunu açıp arkadaşların hem gönlünü almaya çalışayım hem kendilerini zan altında bırakacak yazılarımı geri almış olayım.