Kesinlikle hayır.
Kimseye bir ittiham edilmedi. Şüplendim ve yazdım. Bu her duyarlı varandaşın yapması gerekendir. Yanlış anladııysam da üstte yazdığım gibi özür dilemesini bilirim. Sizden, sorunu çözen yazılımcı arkadaştan ve bütün forumdan.
Lütfen demodaki scripti iletir misiniz? Sonra da yapılan düzenleme sonucu konudaki talebinizin giderildiğini.
Not: Sunucu log kayıtlarını da ekleyin. O saat ve dakikada hangi dosyalarda hangi düzenleme yapıldıysa en azından son güncelleme tarih ve saat bilgisi ilgili disyaların özelliklerinde mevcut.
Moderatörlerden ricam bunu kontrol etmesidir.
Ve tekrar ederek, varsa yanlış anladığım bi husus, hem sizden hem sorunu çözen hem bütün forumdan ayrıca konu açıp özür dileyeceğim.
Hayırdır hocam, mod ekibinden felansınız galiba sunucu loglarını istediğinize göre. Normalde ücretsiz destek sağlayacaktım ama ufakda olsa bir ücret talep ettim.