Merhabalar R10 sakinleri,
19 yaşındayım yazılımla ve hosting işleriyle uğraşıyorum. Yaptığım yazılımları internet sitem üzerinden satmayı düşünüyorum bunun için bir vergi levhası alacağım fakat aklıma takılan birkaç soru oldu onun için bu konuyu açtım;
1. Gençlere bir avantajı var mı vergi levhasının?
2. Şahıs şirketi açsam maliyeti ne olur?
3. Sanal ofis kullanmayı düşünüyorum mantıklı mı?
4. Nasıl açabilirim illaha bir mali müşavire başvurmak durumunda mıyız yoksa kendimiz açabiliyor muyuz?
Sorularım bu kadar cevaplayan herkese teşekkür ederim iyi forumlar dilerim