Klimadan çıkan ikitane boru var birisi diğerline göre daha ince ikisinede elleyip soğuk mu değilmi hangisi daha soğuk buzlanma vs varmı söylermisin
Klima odasına merdivensiz çıkmak zor hocam geçen bozulduğunda tamamen ılık hava üflüyordu şimdi yaklaşık 5-10 dk soğuk hava üflüyor (ama çok soğuk değil) sonra ılıklaşıyor