O halde cihazın bulunduğu ortam ya çok sıcak yada klima artık emeklilik istiyor gibi fazla ısı ve zorlanmadan fazla akım çekiyor kapasitörü bozup yüksek akımdan dolayı motor klemenslerini yakıyor malesef sanırım yine benzer bir durum olmuş gibi
Klimanın yanına gittim dediğiniz gibi bir inleme söz konusu değil klimada hafif soğukluk veriyor ama eskisi gibi değil.