9 binlik bir klimam var antalya'da 1+1 evimde gayet soğutarak kullanıyorum. Yaklaşık 15 gün önce birden soğuk üflemedi klimacı arkadaşı çağırdım motordan küçük bir parçanın yandığını söyledi. Şuan klimada yine aynı sorun var bu neyden kaynaklanıyor 15 günde 1 bin lira para mı ödiyeceğim ?