Çok güzel anlatmışsınız teşekkür ederim. 20-30Bin tl gibi bir parayla nasıl bir pasif gelir yapmalıyım sizce?
dijital ürünlerden başlayabilirsiniz. başlangıç sermayesi düşüktür. karlılık yüksektir. operasyonlar kolaydır.
nitekim başlattığınız girişimin pasif gelire dönebileceğinin garantisi yoktur
evet bir dijital ürün satış sistemi kurarsanız, herşey otomatik olur. otomatik gelir kazanırsınız.
ama yine de onunla ilgilenmeniz gerekir. pasif gelire taşımak için gerçekten uzun süre çabalamak gerekir.
6 ay önce ayda 200 sterlin kazanan dijital ürün sistemim şuan çoğu günde bu kadarını kazanmaya başladı. yine de hala pasif gelir oldu rahatladım diyemiyorum (:
https://x.com/melih_cat/status/1812560723643416666