e-ticarette ürün satışı odaklıysa çabalarınız, hızlı sonuç bekliyorsunuz demektir.
oyunun kuralları değişti
bugünki e-ticaret dinamikleri acele kabul etmiyor.
ürün satarak erkenden para kazanmayı düşündüğünüzde eleniyorsunuz.
şimdi "müşteri kazanma" dediğimiz şeye odaklanan e-ticaret girişimleri yürüyor.
o zaman şöyle düşünmeniz lazım. 100 tl harcadım 70 tl kaldı. 30 tl zarardayım... hayır! 30 tl karşılığında bir müşteri kazandınız. sonraki alışverişlerinde kazanmaya başlayacaksınız. bu da, başta iyi bir para yakmanız gerektiği anlamına geliyor.
çoğu durumda böyle artık.
Çok güzel anlatmışsınız teşekkür ederim. 20-30Bin tl gibi bir parayla nasıl bir pasif gelir yapmalıyım sizce?